Parafia

ZAPRASZAMY na spotkania w Parafii pw. Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny, ul. Urzędnicza 3, 25-729 Kielce - w każdy drugi piątek miesiąca.
Spotkanie rozpoczynamy Mszą Św. w kościele o godz. 18.00, a po niej zapraszamy na spotkanie do sali w domu parafialnym.
Opiekunem duchowym Wspólnoty jest ks. Sebastian Wieczorek.
Parafia św. pw. Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny >>>
Diecezja kielecka >>>

Stowarzyszenie OPP

program do pit - darmowy

Wzorem lat ubiegłych osoby ze wspólnoty SYCHAR Ognisko w Kielcach udały się na wspólny wypoczynek wakacyjny. W dniach 13-19 sierpnia, sporą, 29-osobową, ekipą pojechaliśmy do Domu Rekolekcyjno-Wypoczynkowego Diecezji Kieleckiej BETANIA w Rabce-Zdroju.

Już we wtorek wybraliśmy się na pierwszą wycieczkę. Odwiedziliśmy Ludźmierz z przepięknym Ogrodem Różańcowym

ale celem naszej podróży była Niedzica wraz z zamkiem, Jezioro Czorsztyńskie, tama i ruiny zamku w Czorsztynie

W środę, z racji święta Wniebowzięcia Matki Bożej, po porannej Eucharystii spacerowaliśmy po Rabce, a po obiedzie poszliśmy poszaleć w Rabkolandzie 😀

Ten słoneczny dzień zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek, serdecznymi rozmowami i odśpiewaniem Apelu Jasnogórskiego przy ognisku

W czwartek wybraliśmy się do Doliny Strążyskiej, gdzie doszliśmy aż pod Wodospad Siklawica

potem Drogą Pod Reglami poszliśmy na Sarnią Skałę (piękne widoki!)

a dalej Doliną Białego wróciliśmy na parking do autokaru. W drodze powrotnej do Rabki odwiedziliśmy Matkę Bożą Fatimską w Jej Sanktuarium na Krzeptówkach.

W piątek odpoczywaliśmy po wyprawie dnia poprzedniego przechadzając się po miasteczku: jedni grali w minigolfa, inni poszli na ryby, ktoś jeździł na gokartach, chodził wokół tężni czy jadł pyszne lody. Wytrwali piechurzy wybrali się na pobliską górę Maciejową.

W sobotę pojechaliśmy do Szczawnicy. Wyciągiem krzesełkowym wjechaliśmy na Palenicę, gdzie jako Dzieci Boże poszaleliśmy na torze saneczkowym. Niektórzy rozłożyli się w cieniu na kocyku i odpoczywali, a reszta poszła na pobliską niewielką górę Szafranówkę, skąd można było podziwiać widok na Sokolicę oraz inne pasma tatrzańskich szczytów

Po obiedzie w pobliskiej restauracji i pysznych lodach „U Jacaka” w parku spotkaliśmy się z gośćmi z Kielc: ks. Sebastianem, Staszkiem, Patrycją i Kasią. Po wspólnym spacerze pojechaliśmy razem do Rabki, po drodze odwiedzając Centrum Ruchu Światło-Życie w Krościenku.

Nasza młodzież na ten sobotni, ostatni wspólny, wieczór przygotowała nam wspaniałą agapę: była sałatka, pięknie podane owoce, kanapki, napoje i pyszne ciasto. Na salę jadalną weszliśmy w takt poloneza, tu czekały na nas udekorowane stoły ze smakołykami

rozmowom i śmiechom nie było końca 🙂

Żal odjeżdżać! W niedzielę w drodze powrotnej wstąpiliśmy do Łagiewnik, aby podziękować Jezusowi Miłosiernemu za ten wspaniały czas odpoczynku, integracji szaleństw i głębokich rozmów.

Żegnaj lato na rok….

Możliwość komentowania jest wyłączona.